300 Ft ajándék - Online Pénztárca + 3-5-7-9% TÖRZSVÁSÁRLÓI kedvezmény + HŰSÉGPONT + TÖBB-OLCSÓBB. Gyors szállítás 699 Ft-tól, INGYENES 18.000 Ft-tól

VIBER Kérdeznél? Hívj!  20/540-3749  h-p 10-16 óráig

vitalimax.hu - potenciakiraly.hu - vitaliman.hu

vitaliman.hu

 

SZÁLLÍTÁS-FIZETÉS

man

VitaliMax-VitaliMan Kft. - vitalimax.hu - vitaliman.hu - potenciakiraly.hu

.

Frissítve: 2022-09-24

S Z Á L L Í T Á S I   D Í J A K

szállítás.

A szállítási díj kiszámításának alapja a TERMÉK ALAP ÁRA
AJÁNDÉKUNK 300 Ft hűségpont, ha most REGISZTRÁL R E G I S Z T R Á C I Ó
ÁTVÉTELI PONTOK 20/540-3749 --- h-p: 10-16 HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
Pick Pack GLS MPL 2022-09-11 vitaliman.hu GLS MPL
Pont Pont Pont FIZETENDŐ ÖSSZEG Futár Futár
799 Ft 999 Ft 1 199 Ft 0 Ft 6 999 Ft 1 300 Ft 1 500 Ft
699 Ft 899 Ft 999 Ft 7 000 Ft 17 999 Ft 1 200 Ft 1 200 Ft
INGYENES INGYENES INGYENES 18 000 Ft   INGYENES INGYENES
150 Ft 300 Ft 300 Ft UTÁNVÉT DÍJA 300 Ft 300 Ft
INGYENES ÁTVÉTEL időpont egyeztetéssel: VitaliMax-VitaliMan Kft – 1131 Bp, Dolmány u. 5-7. I/7

.

A szállítási díjak bruttó összegek, országosan egységesek és tartalmazzák a csomagolás díját is. Csak BELFÖLDRE szállítunk. A 14 óráig (hétfő. kedd, szerda, csütörtök) leadott rendeléseket a megrendelés napján feladjuk, és Ön azt a következő munkanapon megkaphatja. 

.

.

F I Z E T É S I   M Ó D O K

1. UTÁNVÉT: A nevében is benne van, utólagos fizetés az ÁRU ÁTVÉTELEKOR fizethet készpénzzel vagy bankkártyával a Futárnak vagy az átvételi ponton.  Csomagautomata szállítási mód esetén csak bankkártyával tud fizetni! A számlát az áru feladása napján állítjuk ki, melyet Ön megkap emailben is, így az áru átvételekor már tudni fogja mennyit kell fizetnie.

kp             terminal

UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ: Pick Pack Pont: 150 Ft, MPL és GLS: 300 Ft. Csak azoknak a vásárlóknak számítjuk fel ezt a díjat, akik ezt a szolgáltatást igénybe veszik (a bankkártyával fizetőknek és az előre utalóknak nem), hisz a Futár cég is csak azoknaknál a csomagoknál számláz ilyen díjat, akik utólagosan fizettek és az utánvét díját utalniuk kell nekünk, aminek nyílván van költsége.

2. CIB ONLINE: Átirányítjuk a CIB BANK oldalára, a fizetés ott történik meg maximális titkos adatkezelés mellett. Az esetleges nehézségekhez a webáruháznak semmi köze nincsen. Ha a fizetés sikertelen és Ön regisztrált vásárló nálunk, akkor a fizetést újra kezdeményezheti a fiókjába belépve és újra átirányítjuk a CIB bank oldalára, ahol a kártya adatait újra megadhatja. Ha sikertelenség miatt más fizetési módot válaszatana, akkor nem kell újból leadnia a rendelést, elég ha jelzi ezt nekünk emailben, vagy telefonon.

bankkártya

BANKKÁRTYÁVAL online Neten a bankkártya számának megadásával fizethet a CIB BANK oldalán. A bankkártya adatok nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), MasterCard, Internet Kártyák. Csak akkor válassza ezt a fizetési módot, HA MINDEN MEGRENDELT TERMÉK VAN KÉSZLETEN (* jelzi a megrendelésben, ha nincs). Az áru feladása azonnal megtörténik. 

Ha az áru átvételekor szeretne bankkártyával fizetni, akkor ne ezt a fizetési módot, hanem az UTÁNVÉT fizetést válassza!

 

 


3. ElŐRE UTALÁS: ahogyan a  nevében is benne van ELŐRE, az áru feladása előtt kell elutalnia a SAJÁT BANKJÁBÓL a megrendelés végösszegét.

utalás

CIB BANK bankszámlára a bankfiókban befizetve, vagy az alábbi számlára kerekítés nélkül, forintra pontosan utalva:

VitaliMax-VitaliMan Kft.

10700457-71459961-51100005

Megjegyzés rovatba: a megrendelő neve

CSAK AKKOR válassza ezt a fizetési módot, HA A MEGRENDELÉSKOR RÖGTÖN elutalja a megrendelés végösszegét. Az áru feladása csak a pénz beérkezése után történik meg.

 

 

4. BANKKÁRTYA - FIZETÉS AZ IRODÁBAN: IRODAI SZEMÉLYES ÁTVÉTEL (vagy vásárlás) esetén lehetséges a POS terminálon történő bankkártyás fizetés. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség!

terminal 

.

.

S Z Á L L Í T Á S I   M Ó D O K

.

3 Futárszolgálattal dolgozunk együtt. Csomagjáról információt a Futárszolgálat weboldalán a nyomkövetésben, vagy a Futárszolgálat telefonos ügyfélszolgálatán tud kérni:

GLS: munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660

MPL:  1/333-7777 (munkanapokon 8-17 óráig, csütörtökön 20 óráig)

Pick Pack Pont: 1/881-2615 (hétfő 7-19, kedd-péntek 7.30-17.30 óra között). 

.

.
1. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL - I N G Y E N E S 

 terkep       dolmany   

Cím: DOLMÁNY IRODAHÁZ - 1131 Budapest, Dolmány 5-7. I/7. VitaliMax-VitaliMan Kft.

Ha egyeztetett előre időpontot (20/540-3749), akkor a terméket hétfő-csütörtök 12-16 óra között átveheti.NYITVATARTÁS, nincs állandó ott tartózkodás, csak ha vevőt várunk.

Webáruházon keresztül (email cím megadásával) lehet vásárolni a helyszínen is, de csak bankkártyával lehet fizetni!

Megközelíthető a 14-es villamossal a Lehel tértől. Aldinál a Rokolya utcánál kell leszállni. 

 


2. 
Pick Pack Ponton (PPP) személyes átvétel  
 ppp       

A 14 óráig leadott rendelések kerülnek feladásra. Erről értesítjük Önt e-mailben és innét számítva 1 munkanap alatt érkezik meg a csomagja az átvevőpontra, ahol fizethet készpénzben, vagy bankkártyával is. A csomag megérkezéséről SMS-t és emailt kap a Pick Pack Ponttól. 5 munkanapig veheti fel csomagját.

800 ÁTVEVŐPONT 300 településen az országban (Ide kattintva)
Itt tájékozódhat, hogy az Ön településén van-e PPP, de a megrendeléskor kell kiválasztania a mi oldalunkon azt az átvevő helyet, ahol szeretné csomagját megkapni. Ha egy átvételi pont megtelik csomagokkal, akkor előfordulhat, hogy csomagját egy másik átvételi pontra irányítják át.

 

3. MPL Futárszolgálat házhoz szállítás  mpl

14 óráig leadott rendelések kerülnek feladásra. Az MPL (Magyar Posta Logisztika) Futár fogja Önnek a következő munkanapon 8-17 óra között házhoz szállítani. Kérjük legyen ELÉRHETŐ TELEFONON, mert a futár hívni fogja. Azt a címet (pl. munkahely) érdemes megadni, ahol 8-17 óra között tartózkodik. Ha mégsem találja meg Önt a kézbesítő, akkor elérhetőségét otthagyja Önnek és másnap újra kézbesíti a csomagot. Ha az is sikertelen, akkor a postán még 10 munkanapig átveheti.

4. MPL PostaPont (Postán maradó, MOL benzinkút, Coop ABC)  mpl p

14 óráig leadott rendelések kerülnek feladásra. A megrendelés leadásakor csak ki kell választania a lenyíló ablakokból az irányítószám segítségével az Önhöz legközelebb eső Postát, MOL kutat vagy Coop ABC-t. A MOL kutak általában 0-24-ig tartanak nyitva. A küldemény megérkezésekor a Posta nem visz lakcímre értesítőt, azt e-mailben és SMS-ben kapja meg. 10 munkanapig veheti át csomagját. 

 

5. MPL PostaPont (Csomagautomata) mplp       mplcs

14 óráig leadott rendelések kerülnek feladásra. Új, korszerű és diszkrét szolgáltatás, 0-24 óráig, sorban állás nélkül. Csak a telefonszámát és az arra SMS-ben MPL által küldött kódot kell beírnia és máris kinyílik a kis ajtó, ami mögött ott van az Ön csomagja. Ha a csomag utánvétes, itt készpénzzel nem tud fizetni, csak bankkártyával. Amennyiben 2 munkanapon belül nem veszi át, vagy a csomagautomata megtelik, vagy meghibásodik, ilyenkor az automatához tartozó  Postára kézbesítik a küldeményt, ahol még 10 munkanapig vehető át. 

 

6. GLS Pont és GLS csomagautomata GLS

       

14 óráig leadott rendelések kerülnek feladásra. Csomagautomata esetén ha a csomag utánvétes, itt készpénzzel nem tud fizetni, csak bankkártyával. SMS-ben és emailben is kap értesítést ha a GLS Pontra megérkezett a diszkrét csomag. 5 munkanapig vehető át. 

7. GLS Futár házhoz szállításGLS

14 óráig rendelje meg, ha már a következő munkanapon szeretné megkapni! SMS-ben és emailben is kap az GLS-től értesítést az utánvét összegéről és a kézbesítés várható idejéről. Futár telefonszámát is megkapja, vele egyeztethet, ha nem jó a megadott 3 órás intervallum. Kérjük legyen ELÉRHETŐ TELEFONON, mert a futár hívni fogja. A kézbesítést az első a 3. és az 5. munkanapon kísérlik meg.

.

.

Ami MINDEN SZÁLLÍTÁSI MÓDNÁL azonos:

- A csomagolás DISZKRÉT, jelöletlen légbuborékos boríték. Az átadó nem tudja mi van a csomagban és a számla sem nála van, hanem a csomagban van. 

- Ha a rendelt áru van készleten (szinte minden van), akkor a munkanapokon 14 óráig leadott rendeléseket még aznap feladjuk. Ha nincs készleten, akkor azt 3 munkanapon belül beszerezzük.

- Ha az előre utalást választotta fizetési módként, akkor a pénz beérkezése után adjuk fel csomagját. 

 

- Csomag feladási napok: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Pénteken, szombaton és vasárnap nincs csomag feladás.

- A csomag feladásáról mi is és a futárszolgálat is értesíti Önt emailben. Ebben szerepel a csomag száma is. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓS mappát is, mert az értesítés kerülhet oda is!

- 1 munkanapos a kézbesítés (amiből egy Karácsonyi vagy Húsvéti időszakban akár 1 hét is lehet). Ha nem kapja meg a következő mnkanapon, akkor a csomagszámra kattintva a Futárszolgálatok weboldalán nyomonkövetheti vagy telefonos elérhetőségein  érdeklődhet.  

- Rendelésének LEMONDÁSÁRA A CSOMAG FELADÁSÁIG van lehetősége (14 óra) 

- A megrendelés egyben átvételi kötelezettséget is jelent.

- Át nem vett áru esetén a kedvezmény rendszerből letiltjuk. Bármilyen akadály jön közbe a csomag átvételi vagy kézbesítési ideje az Ön kérésére meghosszabbítható, semmiképpen sem a visszaküldés a megoldás.

- ELÁLLÁSI JOGA van, ami azt jelenti, hogy a csomag átvételétől számítva 14 napig a sértetlen árut a saját költségén visszaküldheti és a számla ellenértékét visszatérítjük.

AKIK NEM VETTÉK ÁT AZ ÁRUT LETILTOTT STÁTUSZBA kerülnek, de pontosan mit is jelent ez?

Törzsvásárlói kedvezményét töröljük (ha volt ilyen). Töröljük Hűségpont egyenlegét és a továbbiakban sem tud részt venni Hűségpont rendszerben, így vásárlásai után nem kap Hűségpontot. Mennyiségi kedvezménnyel sem fog tudni vásárolni. Kupon kedvezménnyel sem tud vásárolni. Vagyis vásárolhat a későbbiekben is, de csak teljes áron, mindenféle kedvezmény nélkül. Ha pedig másodszor is előfordul, hogy nem veszi át a megrendelt terméket, abban az esetben végleg kitiltjuk a webáruházból, megtiltjuk a belépését. Ha valaki több webáruházunkban, vagy több email címmel is regisztráltva van, de egyértelműen ugyanaz a vásáró, akkor ezeket a LETILTOTT STÁTUSZ beállításokat mindegyik helyen megtesszük.

A visszaküldött csomagnál oda-vissza duplán kerül felszámításra a tényleges szállítási díj, ami magasabb, mint amit mi kedvezményesen a vásárlóinknak leszámlázunk. A termékek oda vissza utaztaása eredményeképpen legtöbbször olyan eladhatatlan állapotban kapjuk vissza a termékeket, hogy azok leselejtezése elkerülhetetlen.

 

 

MIKOR NINCS CSOMAGFELADÁS?

Szabadság esetén. A szabadság idejét már hetekekkel előtte közöljük a hírlevélben és a webshop oldalán. Ha mindezek ellenére mégis felhívna a szabadság alatt, akkor a hangposta jelentkezik, ahol  ugyanezt az információt megkapja, ha végighallgatja....

Mikor nem dolgozunk?

- Hétvégén. Akkor sem, ha szombaton valamilyen munkanapot dolgoznak le előre. Hétvége nálunk sohasem munkanap, ilyenkor nem fogadunk hívást sem!

Szabadság esetén. Ilyen pár esetben van, általában mindössze nyáron 1-1 pénteki nap szokott lenni, ezt előre jelezzük hírlevélben és a webshopon és az üzenetrögzítőn.

- Év végi leálláskor. 2010 óta minden évben Karácsony előtt leállunk (dec. 20. körül van az utolsó munkanap) és január első munkanapján kezdünk. Ezt novembertől kezdődően jelezzük már webshopon és hírlevélben és elmondjuk mindenkinek akivel telefonon beszélünk.

man