J E L S Z A V A M ?
Az oldalon felnőtt tartalom is található! Ezért csak 18 éven felüliek léphetnek be!
m e g b í z h a t ó
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
PÖRGESS ÉS NYERJ!

PotenciaKirálypotenciakiraly.hu

SZÁLLÍTÁSI DÍJ: 0 Ft

ingy

pack

MINDEN TERMÉK: SZÁLlítás: 799 Ft-tól

akc

L e g j o b b _ á r
3 kapszulás - Ft-tól
S z a v a z á s
Önre melyik igaz?
Szívesen kipróbálok egy ÚJ potencianövelőt.
Inkább a RÉGI, bevált potencianövelő mellett maradok.

facebook

max

man

fogy

B A N K K Á R T Y A
L Á T O G A T Ó I N K
0
1
2
9
1
6
9
GY. I. K.
2014.11.22 05:07

GY.I.K.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK...

Frissítve: 2018. február 1.

GY.I.K. (GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK)

 

 

Összegyűjtöttünk néhány kérdést, mellyel talán Önnek, mint leendő vásárlónknak is segíthetünk. Törzsvásárlóink már tudják a válaszokat... Ha más egyéb kérdése van, írja meg nekünk a vitaliman.hu@gmail.com címre. Köszönjük.

 

 

 

1. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Munkanapokon 8-17 óráig: 20/540-3749 telefonon.

Egyéb időpontokban: vitaliman.hu@gmail.com email címen, vagy SMS-ben is rendelhet.

 

 

 

2. OÉTI/OGYÉI SZÁM

Minden általunk forgalmazott termék rendelkeznek zöld pipával és nyilvántartási  számmal, akkor is, ha ezt a termék mellett nem tüntettük fel!

 

 

 

3. MI TÖRTÉNIK VISSZAJÖTT, ÁT NEM VETT CSOMAG ESETÉN?

Mivel a csomag elküldése költséget jelentett számunkra, ami még akciós áron sem került megfizetésre, mivel nem vette át a csomagot,  ezért az utánvétes fizetés lehetőségét letiltjuk, hűségpontjait töröljük. Legközelebb kizárólag előre fizetett (bankkártyával, vagy utalással) megrendeléseket fogadunk el ilyen felelőtlenül rendelő ügyfelektől

 

 

 

4. CSAK REGISZTRÁLT VÁSÁRLÁS LEHETSÉGES?

Nem, de mivel a számlához gyakorlatilag minden olyan adatra szükségünk van, amelyet a regisztrációkor is elkérünk, ezért érdemes regisztrálni. A  gyorsított regisztráció egy percet sem vesz igénybe és legközelebbi vásárlásakor már nem kell újra megadnia minden adatát, csa a vásárlás előtt belépnie fiókjába, ahol vásárlásait nyomonkövetheti. Hűségpont és Törzsvásárlói kedvezmény is CSAK REGISZTRÁLT VEVŐKNEK JÁR.

 

 

 

5. TELEFONON VAGY EMAILBEN, VAGY SMS-BEN LEADHATOK-E RENDELÉST?

Igen, leadhat. Ez esetben viszont nem kapja meg a vásárlás után járó hűségpont kedvezményt, és  Törzsvásárlói kedvezményt, mivel azt a webáruház rendszere számolja és figyeli, mikor jár le. Így az csak online vásárlóknak jár. Kivétel ez alól, ha már regisztrált nálunk, mert akkor be tudjuk rögzíteni vásárlását úgy, mintha Ön vásárolt volna a fiókjába belépve.

 

 

 

6. MELYIK POTENCIANÖVELŐT VEGYEM?

 

Az általunk forgalmazott potencianövelő kapszulák mindegyike a legtöbb embernél hatásos, bár a hatás egyénfüggő, hisz a potencia probléma mértéke is minden embernél más. Azokat a termékeket, amelyek a tapasztalatok alapján csak nagyon kevés embernél váltak be, vagy nincs OÉTI/OGYÉI engedélyük, azokat mi nem forgalmazzuk. Így bennünk maximálisan megbízhat!!! Egyik legrégebbi és legkorrektebb forgalmazóként 2010 óta vagyunk a piacon.

 

 

 

7. MIÉRT NINCS NAGYOBB VÁLASZTÉKBAN POTENCIANÖVELŐ?

Nem az a cél, hogy a piacon fellelhető összes potencianövelőt forgalmazzuk, hanem az, hogy amit forgalmazunk, az bevizsgált, OÉTI/OGYÉI engedélyes, megbízható, eredeti és a legtöbb embernél hatásos termék legyen.

 

 

 

8. HOGYAN IRATKOZHATOK FEL HÍRLEVÉLRE?

Felugró ablakban iratkozhat fel névvel és email címmel. Másik megoldás, hogy regisztrációkor a  REGISZTRÁLOK oldalon bepipálja az „IGÉNYEL HÍRLEVELET?” négyzetet. 


 

9. HOGYAN IRATKOZHATOK LE A HÍRLEVÉLRŐL?

Belépés után az „Adataim módosítása” menüpontban egyszerűen kiveszi a pipát az „IGÉNYEL HÍRLEVELET?” négyzetből.


 

10. MIRE HASZNÁLJÁK FEL ADATAIMAT?

Kizárólag a számla elkészítésére. Adatait az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, maximálisan diszkréten és titkosan kezeljük, nem adjuk ki (üzleti velünk kapcsolatban nem álló) idegeneknek. Nem keressük meg Önt marketing levelekkel, vagy call centeres hívásokkal.

 

 

11. MIKOR ÉS MIÉRT ÉS KI HÍVHAT FEL TELEFONON?

Hívhatja a futár, ha nem találta otthon. Küldhet SMS-t a Pick Pack Pont, ha csomagja megérkezett az átvevő helyre. És hívhatjuk mi is, ha a megrendelt áru nem beszerezhető, vagy ha az előre utalást választotta, de nem utalta a pénzt.

 

 

 

12. KÜLDENEK-E POSTÁN, VAGY EMAILBEN MARKETING ANYAGOKAT?

Nem. Kizárólag hírleveleket küldünk és azt is kizárólag a hírlevélre feliratkozottaknak.



 

13. MILYEN CSOMAGOLÁSBAN KÜLDIK A TERMÉKEKET?

MAXIMÁLISAN DISZKRÉTEN! TARTALOM NEM SZEREPEL a csomagon, így a csomagot átadó futár vagy Pick Pack Pont munkatárs sem tudhatja mi van a buborékos borítékban. A feladó cégnevet muszáj ráírni, anélkül nem veszik fel a csomagot, de ha valaki rá is keresne a cégre, hogy mivel foglalkozunk, akkor azt láthatja, hogy van ezer fajta étrend-kiegészítőnk, a C-vitamintól a gyermek vitaminokig, így még ebből sem következne az, hogy pl. potencianövelőt rendelt, hisz NEM POTENCIA SHOP és nem SZEXSHOP vagyunk. A számlát pedig az átadó nem látja, hisz az benne van a csomagban. 

 

 

 

14. Egy marketing fogás: PÉNZVISSZATÉRÍTÉSI GARANCIA.

       Vagy a - TÖRVÉNYBEN BIZTOSÍTOTT 14 napos ELÁLLÁSI JOG?

       Önnek melyik a nagyobb garancia?

"Pénzvisszatérítési garancia" nálunk nincs, mivel nem az az üzletpolitikánk, hogy mindenkinek eladjunk mindent, aztán akinek mégsem jó, annak visszafizessük, hanem, az, hogy kizárólag jó termékeket forgalmazzunk és elégedett vásárlóink legyenek. Mivel csak a legtöbb embernél hatásos termékeket forgalmazzuk, ezért erre az 1 vagy több hónapos pénzvisszatérítéses marketing fogásra (amit a Bagi-Nacsa által is parodizált TÉVÉS SHOPOK is előszeretettel használnak) semmi szükségünk. Egyrészt nyilván nincs szükség több hónapra ahhoz, hogy a rendelés másnapján megkapott termékről kiderüljön, hogy hatásos-e, másrészt Önnek 14 napos elállási joga van, amit minden webáruházi vásárlás esetén a törvény biztosít és ez a két hét bőven elegendő, teljesen felesleges több hónap. Ennél az álgaranciánál sokkal nagyobb garanciát jelent, hogy csak jó termékeket fogalmazunk és az egyik legrégebbi forgalmazók vagyunk a potencianövelők piacán, és nem bújunk külföldi cégek mögé, hanem magyar, adózó vállalkozásként vagyunk jelen. És mindig elérhetőek vagyunk emailben és telefonon is.

 

 

15. RÉGÓTA VÁSÁROLOK, DE NEM KAPOK KEDVEZMÉNYT. MIÉRT?

Ennek egyetlenegy oka lehet, hogy NEM REGISZTRÁLT a webáruházunkban. Ugyanis a webáruház rendszere figyeli Hűségpont esetén, hogy az meddig váltható be és a Törzsvásárlói kedvezménynél (ami az összes vásárlása alapján jár) is a webáruház rendszere adja össze az eddigi vásárlásait. Tehát ha még nem regisztrált, akkor regisztráljon mielőbb a REGISZTRÁLOK menüpontban, ha pedig már regisztrált, akkor vásárlását mindig a fiókjába belépve kezdje el! Azért is jó, ha van email címmel és jelszóval létrehozott fiókja, mert ott nyomon követheti a vásárlásait, láthatja kedvezményeit is. Ha feliratkozik hírlevélre, akkor kap értesítést hűségpontjai lejárta előtt, hogy ne vesszenek el hűségpontjai.

 

 

16. MI VAN, HA ADATAIM VÁLTOZTAK?

Adatait a Profiljába belépve, az Adatmódosytás menüpontban módosíthatja, de ha emailben jelzi felénk a változást, szívesen módosítjuk adatait mi is.



 

17. MI VAN, HA NEM TUDOK BELÉPNI?

Ilyenkor használja az Elfelejtett jelszó funkciót, mely a Belépés oldalon a felhasználónév, jelszó mező alatt van. Rákattintva, megkérdezi az Ön email címét, amire aztán küldeni fog egy, a rendszer által generált jelszót. Nézze meg emailjét, és újból próbáljon belépni a régi felhasználónevével és ezzel a kapott, új jelszóval. Belépés után érdemes azonnal ezt a kapott jelszót megváltoztatni egy Ön által választott jelszóra az „Adataim módosítása” menüpontban.



 

18. HOL TUDOK REGISZTÁLNI?

REGISZTRÁLOK menüpontban. 18 éven felüliek regisztrálhatnak. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!



 

19. SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG VAN?

IGEN, de csak előre fizetés (online bankkártya, vagy utalás, vagy bankfiókban befizetés) esetén. Mivel nem boltként üzemelünk (pénztárgéppel nyitvatartással), ezért a jogszabály nem engedi meg a készpénzes vásárlás lehetőségét, így irodánk (1131 Bp. Dolmány 5-7. I/7) csak ÁTVÉTELI PONT-ként üzemel, ahol csak az előre megrendelt és kifizetett terméket tudja átvenni, ELŐRE EGYEZTETT IDŐPONTBAN. (Általában munkanapokon 10-17 óra között) 



 

20. HOGYAN TALÁLHATOK RÁ A KERESETT TERMÉKRE?

Beírhatja a termék nevét a keresőbe, vagy a menüpontokból a termék kategóriájának megfelelő kategóriát kiválasztva, több hasonló terméket is találhat.



 

21. HOGYAN VÁSÁROLJAK?

Tegye a kosárba a kiválasztott terméket! Vagyis írja be hány darabot kér és kattintson a kosár gombra. Ezután lehetősége van folytatni a vásárlást, vagy a pénztárhoz menni. Kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját is. A vásárlás végén be kell pipálnia az ÁSZF elfogadását, és a végén egy megrendelés számot és visszaigazolást kap e-mailben a megrendelésről.

 

 

22. HOGYAN JUTHATOK BÁRMIKOR A FŐOLDALRA?

A VitaliMan logora kattintva vagy a főoldalra, vagy a regisztrációs oldalra jut.



23. MIT TEGYEK, HA MÓDOSÍTANÁM A MÁR LEZÁRT RENDELÉSEMET?

Írja meg nekünk ezt e-mailben, mielőtt még elküldenénk az árut. Vagy hívjon ügyfélszolgálati időben.


 

24. MENNYI A SZÁLLÍTÁSI DÍJ, HA A KÉT ÁRUHÁZBÓL EGYSZERRE RENDELEK?

Ha Vitalimax (www.vitalimax.hu) és VitaliMan (www.vitaliman.hu) webáruhátunkból egyszerre rendeli meg, azonos szállítási móddal a termékeket, akkor a két rendelés összeadódik, egyszerre kerül kiszállításra, és a szállítási díj az együttes vásárlás után fizetendő és csak egyszer!

 

 

25. MI TÖRTÉNIK, MIUTÁN LEADTAM RENDELÉSEMET?

A rendelés feldolgozásra kerül. A 15 óráig beérkező, készleten lévő rendelések még aznap, a többi másnap át lesz adva futárnak, vagy Pick Pack Pontnak. Erről ún. megrendelés státusz értesítést küldünk Önnek e-mailben. De ha belép a profiljába, akkor ott is láthatja a megrendelése mellett, hogy az éppen milyen státuszban van.



 

26. KINEK FIZETEK A TERMÉKÉRT?

Ha nem előre fizetett nekünk, akkor az áru átvételekor tud fizetni a Futárnak vagy a Pick Pack Ponton. Mindkettőnél fizethet  készpénzben vagy bankkártyával.



 

27. MIKOR VÁLASSZAM A PICK PACK PONTOS, VAGY POSTA PONTOS SZÁLLÍTÁST?

Ha a termék átvétele nem annyira sürgős, és nem szeretné házhoz szállítással kérni az árut, és nem szeretné várni egész nap a futárt, hanem 5 munkanapon belül Ön döntené el mikor menne az áruért a kiválasztott Pick Pack Pontra. Ha Posta Pontra kéri, Csomagautomata esetén csak 2 munkanap áll a rendelkezésére, hogy átvegye és az automatánál csak bankkártyával tud fizetni. Egyéb Posta Pontoknál (MOL kutak, Posták Postán maradó, stb.) 10 napig veheti éát és ott fizethet kp-ben vagy bankkártyával is.



 

28. MIKOR VÁLASSZAM A FUTÁRT?

Ha már akár másnap szüksége van a termékre. És tudja is fogadni a csomagot (telefonján elérhető, a megadott címen tartózkodik napközben) Ha napközben dolgozik, kérje munkahelyi címére a csomagot időpont megjelölésével (pl. 8-16 óra)



 

29. POSTÁN SZÁLLÍTANAK-E?

Nem a Postán adjuk fel a csomagot és nem a Postás viszi ki (max. kisebb településeken), hanem a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálata (MPL) viszi házhoz, vagy kérheti a csomagot Postán maradóra (Posta Pont) is, ahol 10 napig vehető át. 

 

30. KÜLFÖLDRE SZÁLLÍTANAK-E?

Nem.

 

 

31. HOL TUDOM MEGADNI MELYIK PICK PACK VAGY POSTA PONTRA KÉREM A SZÁLLÍTÁST?

A megrendelés folyamatánál, miután a Pick Pack vagy Posta Pont szállítási módot kiválasztotta, írja be településének a nevét, és akkor a rendszer lehozza az ott található összes Pontot. Válassza ki az Önhöz legközelebb esőt! A kiválasztás (bepipálás) után automatikusan ez lesz a szállítási cím. 

 

 

 

32. PICK PACK PONT ÜGYFÉLSZOLGÁLATA

Csomagjáról a Pick Pack Pont ügyfélszolgálati számán munkanapokon 8-20 óráig érdeklődhet: 1/803-6300. 

 

 

 

33. SÉRÜLT CSOMAG ESETÉN MIT TEGYEK?

Tőlünk épségben indulnak el a csomagok, így is szoktak megérkezni. Ha mégsem így érkezne, akkor azt jegyzőkönyvezzék le az átadó PPP, vagy Futárszolgálat munkatársával, és ne vegye át, ha az Önnek nem felel meg.

 

 

 

34. HIÁNYOS CSOMAG ESETÉN MIT TEGYEK?

Nagyon-nagyon ritkán fordul elő ilyen, bármi eltérés van, kérjük jelezze nekünk telefonon ügyfélszolgálati időben, vagy e-mailben.

VitaliMan Webshop | Boom Boom potencianövelő | Pertinax | Gold Power | Tornado potencianövelő | A legjobb potencianövelő szerek

Webáruház készítés