VitaliMEN INFÓK
Elérhetőség
TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
hétfőtől csütörtökig 10 - 16 óráig: 06 20 540 3749
Ha kéri, VISSZAHÍVUK!
Megrendelését online, SMS-ben,
vagy emailben is elküldheti 0-24 óráig!
EMAIL: potenciakiraly@gmail.com
Cégnév / Név:
VitaliMax-VitaliMan Kft.
Cím:
1131 BUDAPEST, Dolmány u. 5-7. I/7.
Személyes átvétel itt:
1131 Budapest, Dolmány 5-7. I/7
Telefon:
E-mail:
Weboldal:
Áruház neve:
vitalimen.hu
Adószám:
25790430-2-41
EU adószám:
HU25790430
Cégjegyzék szám:
01-09-28927
Cégjegyzéket vezető bíróság:
Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Nyilvántartásba vétel dátuma
2016.10.27.
Bankszámlaszám:
10700457-71459961-51100005
Kapcsolattartó neve:
VitaliMax-VitaliMan Kft.
Kapcsolattartó telefonszáma:
06 20 540 3749
Kapcsolattartó e-mail címe:
Webhosting szolgáltató:
UNAS Online Kft.H-9400 Sopron, Kőszegi út 14., unas [kukac] unas.hu
Kapcsolatfelvétel
Ha szükséges hívjon, és segítünk:
06 20 540 3749 hétfőtől csütörtökig 10-16 óráig
Szállítás
MPL FUTÁR HÁZHOZ - kézbesítés: 1 munkanap
ÉRTESÍTÉSEK e-mailben mennek ki, így fontos, hogy pontosan adja meg email címét! Az emailek kerülhetnek a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is! A telefonszám megadásánál pedig fontos, hogy olyan számot adjon meg, melyen bármikor elérhető, hisz a Futár hívhatja telefonon.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ELSŐ ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL 2. ÉRTESÍTÉS: Az MPL-től emailt kap, azon a munkanapon, amikor a kézbesítés történik. SMS-t pedig a Futár telefonszámával a kézbesíítés előtt 3 órával.
KÉZBESÍTÉS: munkanapokon 8-17 óra között. Sikertelen kézbesítés esetén következő munkanapon újra próbálja kézbesíteni, majd leadja a helyi Postára, ahol még 5 munkanapig átvehető a csomag.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: készpénzzel vagy bankkártyával.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ELSŐ ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL 2. ÉRTESÍTÉS: Az MPL-től emailt kap, azon a munkanapon, amikor a kézbesítés történik. SMS-t pedig a Futár telefonszámával a kézbesíítés előtt 3 órával.
KÉZBESÍTÉS: munkanapokon 8-17 óra között. Sikertelen kézbesítés esetén következő munkanapon újra próbálja kézbesíteni, majd leadja a helyi Postára, ahol még 5 munkanapig átvehető a csomag.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: készpénzzel vagy bankkártyával.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
1 390 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
GLS FUTÁR HÁZHOZ - kézbesítés: 1 munkanap (fizetés készpénzben)
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. Emailben küldjük a számlát és értesítést arról, ha a csomagját átadtuk az GLS-nek. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is!
MIKOR VÁRHATJA? 99%-ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: 3 órában jelöli meg a Futár a kézbesítés várható idejét. Ezt és a Futár telefonszámát is megkapja a GLS-től SMS-ben és e-mailben is.
KÉZBESÍTÉS: Az értesítésben megadott 3 órán belül várható. Sikertelenség esetén újra próbálja a 3. és az 5. munkanapon is.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak készpénzzel.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
MIKOR VÁRHATJA? 99%-ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: 3 órában jelöli meg a Futár a kézbesítés várható idejét. Ezt és a Futár telefonszámát is megkapja a GLS-től SMS-ben és e-mailben is.
KÉZBESÍTÉS: Az értesítésben megadott 3 órán belül várható. Sikertelenség esetén újra próbálja a 3. és az 5. munkanapon is.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak készpénzzel.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
1 790 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
MPL PONT és POSTA - átvehető: 5 munkanapig
CSOMAGPONTOK: POSTÁK és POSTA PONTOK (MOL kutak és COOP üzletek)
ÉRTESÍTÉSEK e-mailben mennek ki, így fontos, hogy pontosan adja meg email címét! Az emailek kerülhetnek a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is! A pontos telefonszám megadása pedig azért fontos, mert SMS-ben is értesítik, ha mehet a csomagjáért az átvevőpontra.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL értesítés SMS-ben. Akkor kap SMS-ben értesítést, ha átvehető már a csomagponton a csomag.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 5 munkanapig vehető át.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: bankkártyával vagy készpénzzel.
ÉRTESÍTÉSEK e-mailben mennek ki, így fontos, hogy pontosan adja meg email címét! Az emailek kerülhetnek a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is! A pontos telefonszám megadása pedig azért fontos, mert SMS-ben is értesítik, ha mehet a csomagjáért az átvevőpontra.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL értesítés SMS-ben. Akkor kap SMS-ben értesítést, ha átvehető már a csomagponton a csomag.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 5 munkanapig vehető át.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: bankkártyával vagy készpénzzel.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
1 190 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
GLS PONT - átvehető: 5 munkanapig (fizetés készpénzben)
Közel 1.000 GLS csomagpont áll rendelkezésre országosan.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. Emailben küldjük a számlát és értesítést arról, ha a csomagját átadtuk az GLS-nek. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is!
MIKOR VÁRHATJA? 99%.ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: A GLS-től SMS-t és emailt is kap, ha a GLS átvevőhelyre a csomag megérkezett.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 5 munkanapig.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak készpénzzel.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. Emailben küldjük a számlát és értesítést arról, ha a csomagját átadtuk az GLS-nek. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is!
MIKOR VÁRHATJA? 99%.ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: A GLS-től SMS-t és emailt is kap, ha a GLS átvevőhelyre a csomag megérkezett.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 5 munkanapig.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak készpénzzel.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
1 390 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
MPL AUTOMATA - átvehető: 2 munkanapig (fizetés bankkártyával, UTÁNVÉT DÍJ: 200 Ft)
ÉRTESÍTÉSEK e-mailben mennek ki, így fontos, hogy pontosan adja meg email címét! Az emailek kerülhetnek a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is! A pontos telefonszám megadása pedig azért fontos, mert SMS-ben is értesítik, ha mehet a csomagjáért a CSOMAGAUTOMATÁHOZ.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL értesítés SMS-ben. A nyitó kódot tartalmazó SMS-t kapja meg, amikor a Csomagautomatába betették a csomagját.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 2 munkanapig, a kapott kód megadásával az automatában 0-24 óráig. Utána a csomagautomatához tartozó Postán még 5 munkanapig átvehető, de olyankor is oda teszik le, ha az automata megtelik, vagy meghibásodik.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak bankkártyával..
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. A csomag feladásáról e-mailben értesítéstjük és a számlát is e-mailben küldjük!
MPL ÉRTESÍTÉSE arról,hogy adtunk fel Önnek csomagot. Ebben az e-mailben szerepel a CSOMAGSZÁM is!
MIKOR VÁRHATJA? 95%-ban 1 munkanapon belül. Csomagját folyamatosan nyomon követheti az MPL oldalán:
NYOMKÖVETÉS:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az MPL-nek a csomagszám ismeretében.
MPL ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 8-17 óra között: 06-1-767-8282
MPL értesítés SMS-ben. A nyitó kódot tartalmazó SMS-t kapja meg, amikor a Csomagautomatába betették a csomagját.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 2 munkanapig, a kapott kód megadásával az automatában 0-24 óráig. Utána a csomagautomatához tartozó Postán még 5 munkanapig átvehető, de olyankor is oda teszik le, ha az automata megtelik, vagy meghibásodik.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak bankkártyával..
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
990 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
GLS AUTOMATA - átvehető: 7 napig (fizetés bankkártyával, UTÁNVÉT DÍJ: 0 Ft)
Több, mint 1.000 GLS csomagautomata áll rendelkezésre országosan.
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. Emailben küldjük a számlát és értesítést arról, ha a csomagját átadtuk az GLS-nek. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is!
MIKOR VÁRHATJA? 99%.ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: A csomagautomata nyitó kódját SMS-ben kapja meg.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 7 napig, a kapott kód megadásával az automatában 0-24 óráig.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak bankkártyával.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
MIKOR ADJUK FEL? Csomagfeladási napokon: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Ha 14 óráig adta le rendelését, akkor még aznap. Emailben küldjük a számlát és értesítést arról, ha a csomagját átadtuk az GLS-nek. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is!
MIKOR VÁRHATJA? 99%.ban a csomag feladása utáni munkanapon. Ha 2 munkanapon belül sem kapta meg csomagját, akkor azt azonnal jelezze az GLS-nek, vagy nekünk.
GLS ÉRTESÍTÉS: A csomagautomata nyitó kódját SMS-ben kapja meg.
MEDDIG VEHETŐ ÁT? 7 napig, a kapott kód megadásával az automatában 0-24 óráig.
UTÁNVÉT FIZETÉSE: csak bankkártyával.
GLS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0
Ft
20 999
Ft
1 290 Ft
21 000
Ft
-
I N G Y E N E S
IRODÁBAN SZEMÉLYES ÁTVÉTEL, délután: H,K,SZ,CS 12-16 óráig - időpont egyeztetéssel
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: DOLMÁNY IRODAHÁZBAN XIII. kerület Dolmány u. 5-7. I/7 - VitaliMax-VitaliMan Kft.
NINCS NYITVATARTÁS, de az alábbi időpontokban tudunk időpontot egyeztetni: hétfő-kedd-szerda-csütörtök 12-16 óra tudunk időpontot egyeztetni.
Ha a megrendelést követő héten sem veszi át megrendelését, akkor töröljük azt.
NINCS NYITVATARTÁS, de az alábbi időpontokban tudunk időpontot egyeztetni: hétfő-kedd-szerda-csütörtök 12-16 óra tudunk időpontot egyeztetni.
Ha a megrendelést követő héten sem veszi át megrendelését, akkor töröljük azt.
Szállítási költség:
0
Ft
Magyarország területére
vállalunk kiszállítást, külföldre nem!
Fizetés
UTÁNVÉT – MPL
UTÁNVÉTELI DÍJ: 200 Ft. Áru átvételekor fizethet készpénzzel vagy bankkártyával az MPL Futárnak vagy a Postán, Posta Ponton. Csomagautomata szállítási mód esetén csak bankkártyával tud fizetni. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
UTÁNVÉT - GLS
UTÁNVÉTELI DÍJ: 300 Ft. CSAK KÉSZPÉNZZEL fizethet az ÁRU ÁTVÉTELEKOR a Futárnak vagy GLS Ponton. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
UTÁNVÉT - GLS AUTOMATA
UTÁNVÉTELI DÍJ: 0 Ft. CSAK BANKKÁRTYÁVAL tud fizetni. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
ELŐRE UTALÁS - SAJÁT BANKSZÁMLÁRÓL
MOST UTALJA ÁT a 10700457-71459961-51100005 VitaliMax-VitaliMan Kft. számlaszámra A SAJÁT BANKJÁBÓL. A megjegyzés rovatba írja be a megrendelés számát.
Bankszámlaszámunk a megrendelés visszaigazolásában is szerepel. MENTSE EL számlaszámunkat partnerei között, sablonként!
Az ÁRU KÜLDÉSE A PÉNZ BEÉRKEZÉSE UTÁN történik meg. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
Bankszámlaszámunk a megrendelés visszaigazolásában is szerepel. MENTSE EL számlaszámunkat partnerei között, sablonként!
Az ÁRU KÜLDÉSE A PÉNZ BEÉRKEZÉSE UTÁN történik meg. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
CIB ONLINE
CIB BANK OLDALÁN INTERNETEN ONLINE ELŐRE FIZETVE
A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE UTÁN JELENIK MEG A CIB FIZETÉSI LINK! A CIB bank oldalára kerül, ahol kártyaadatait (NEVET NEM KELL MEGADNI), sikeres fizetés után visszairányítják webshopunkba.
SIKERTELEN FIZETÉS ESETÉN, ha regisztrált vásárló, akkor a FIÓKJÁBA BELÉPVE ÚJRA INDíTHATJA A FIZETÉST, vagy VÁLTOZTATHAT FIZETÉSI MÓDOT.
ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
Ha az ÁRU ÁTVÉTELEKOR szeretne bankkártyával fizetni az UTÁNVÉTES FIZETÉSI MÓD és nem ez!
A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE UTÁN JELENIK MEG A CIB FIZETÉSI LINK! A CIB bank oldalára kerül, ahol kártyaadatait (NEVET NEM KELL MEGADNI), sikeres fizetés után visszairányítják webshopunkba.
SIKERTELEN FIZETÉS ESETÉN, ha regisztrált vásárló, akkor a FIÓKJÁBA BELÉPVE ÚJRA INDíTHATJA A FIZETÉST, vagy VÁLTOZTATHAT FIZETÉSI MÓDOT.
ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
Ha az ÁRU ÁTVÉTELEKOR szeretne bankkártyával fizetni az UTÁNVÉTES FIZETÉSI MÓD és nem ez!
BANKKÁRTYA - FIZETÉS AZ IRODÁBAN
Bármilyen típusú bankkártyával fizethet a helyszínen, személyes átvétel esetén az irodában POS Terminálon keresztül. Készpénzes vásárlásra továbbra sincs lehetőség. ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, melyet emailben küldünk el Önnek.
Kedvezmény